onsdag 26 maj 2010

Beställning - del 2



Det här kortet är till en tjej som fyller 20 år. Jag har hållit mig i mörka lila färger, mycket blommigt. Denna gång ville jag utmana mig själv lite så jag plockade ihop materialet jag skulle använda innan och sen pusslade jag ihop det.



De blommiga pappret köpte jag i ett block från Déjà Views och det heter Paper & Punch-out PLUM och är i storlek 8*8.



Resultatet på insidan. En tag i sidan som man kan skriva ett meddelande till födelsedagsbarnet och på andra sidan en ficka för presentkort eller en slant.



Tyvärr glömde jag att ta kort på det sista kortet jag gjorde på beställningen så det kan jag inte lägga ut. Men roligt har det varit att göra personliga kort på beställning, för det var flera som blev glada, både den som köpte dem och de som fick dem :)

Inga kommentarer: