tisdag 15 juni 2010

Skogstokiga stämplar

För ett par dagar sedan skickade jag en beställning på några stämplar från skogstokiga och dem fick jag hem igår. Helt underbara! Håller på med två kort som jag förhoppningsvis kommer att bli klar med under kvällen. Och jag fick också några presenter som jag bara älskar! Två textstämplar... En stämpel med mitt namn, så nu kan jag "märka" de kort jag gjort. Stort tack till de Skogstokiga! Nu känner jag ett "merbegär" till fler av deras underbara stämplar... Kolla gärna på deras blogg, men vill du beställa så får du kolla in "sliden" och sen skicka ett mejl till dem, adressen står på deras blogg.

http://skogstokiga.blogspot.com

Jag har även gjort ytterligare ett besök hos bildmålarna och utökat mitt förråd av stämplar därifrån, de är också helt underbara. Fler kort med dem kommer inom kort.
Förhoppningsvis kommer vi att få besök från dem till vår nästa scrapträff på Cloetta den 4 juli.
Deras sida kan du komma till under mina länkar...

Spana in under kvällen eller morgondagen för resultaten efter denna shoppingtur...

Inga kommentarer: