torsdag 17 juni 2010

Spellbindersförvaring?

Om det var något jag hade problem med så var det förvaring av spellbinders. Efter ett tag vill de inte fastna i de pappersfoldrar man får med till dem. Men så fick jag ett tips från en scrapvän om att man kunde köpa magnetpärmar och förvara dem i och nu har jag fått tag på en :)


Och det blev ju riktigt bra! Men nu vill jag ju hitta fler då jag köpte denna av en privatperson, så om någon vet var man kan få tag på dem så skriv gärna en kommentar och ge mig/oss tips.

1 kommentar:

Isadory sa...

Hej!
Tips, du kanske kan göra en enkel variant själv.
Du kan ta en vanlig pärm och sätta lite hårdare papper i och tejpa fast magnettjep på dom, sen kan du ha dicen på det.
Magnet tejp hittar du på Clas Olhsson
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=136789378

Själv kör jag med dubbelhäftande tejp på plast hållare med hål i, sedan har jag satt upp gardinstänger på väggen framför mitt bord och där hänger sedan alla mina dice på "S" krokar, mycet lätt tillgängligt och praktiskt.
Du kan se lite av det på denna länk:
http://izadory.blogspot.com/2010/06/klaaart.html