lördag 26 juni 2010

Tagning 2 - boken

Den bok jag altrade blev inte godkänd enligt kriterierna för den utmaningen så jag gjorde en ny.


Jag gjorde en liten ask som jag limmade fast på en bit kartong. Jag fäste fina papper på dem båda innan ihopsättning. Lät kartongen sticka ut lite på sidorna, fäste ett band under pappret för att kunna knyta ihop boken och sedan dekorerade jag med en stor muffinsstämpel från skogstokiga.På kanten sitter ett pappersstycke som jag torrembossat - with love...


På insidan stansade jag ut en bit av det rutiga pappret och chalkade kanterna med embossingdyna och doppade i pulver för att sedan värma. De små muffinsstämplarna på insidan vet jag inte var de kommer ifrån. Asken har jag fyllt med godis...

Kul ide att ge bort som födelsedagskort.
Hoppas denna blir godkänd:)
Men nu ska jag sova.
Hoppas att ni alla haft en fin midsommarafton.

Inga kommentarer: