torsdag 1 juli 2010

Månadschallange hos Bildmålarna

Har gjort en för mig ny variant av ett kort till den här utmaningen. Framsidan är som en ram med plats för "en tavla" i mitten. Roligt sätt att göra kort på. Stämplarna jag har använt kommer från Bildmålarna. Happy Birthday stämpeln embossade jag och motivstämpeln färglade jag med PROmarkers. Dekorationerna, blommor, kristallkvist och fjäril.


Då bildmålarna har så otroligt många fina stämplar så valde jag den supersöta snigeln till insidan. Blomrankan gjorde jag själv med hjälp av floratejp och blommor.



För att kunna skriva något personligt till mottagaren så gjorde jag en utdragbar tagg. Den gömde jag i en blomma.


Beskrivning på kortvikningen kommer jag lägga ut framöver om någon är sugen.
För att hitta till Bildmålarnas webshop och utmaning så behöver du bara klicka på rubriken i detta inlägg...

1 kommentar:

Gro sa...

Nydelig kort, og den bretteteknikken var kjempeflott!