tisdag 31 augusti 2010

Altrad burk

Jag hade en pappburk med plastlock som jag tänkte ha som "spargris" för pengar från kortförsäljning till framtida scrapgrejor. Jag valde ett jättefint papper från Maja Designs kollektion Crea Diem och klistrade fast det runt burken med dubbelhäftande tejp.

Jag har valde en ny, underbar stämpel från Magnolia som jag färglade med mina PROmarkers och duttade sticklers glitterlim på. Jag har även dekorerat med Magnolias fåglar och ett swirlband i lila.

Och eftersom jag älskar blommor så färgmatchade jag några och fäste i en grupp. Texten "To the future" heter Morgan och den tryckte jag ut med min cuttlebug av diverse scrapbitar och glossade å glittrade.

Blommor kan man ju inte få för många av så jag satte en liten grupp till :)

Så här blev slutresultatet. Ganska fin att ha på scrapbordet :) Och det får ju plats en hel del sedlar och småpengar i den så nästa shoppingrunda blir nog skoj :)Siktar på Karlstadsscrappen.



Men först är det time för scrapträffen här i Linköping, den 11-12 september. Tyvärr fick jag bara plats på söndagen men då jag har jourvecka på brandkåren så passade det ganska bra :) Och lite shoppande där lär de nog bli också, men då får jag betala från plånboken istället :)

3 kommentarer:

Isadory sa...

Jätte fin burk!

Cheers

Kattiz sa...

Tack :) Altid lika kul att få feedback :)

Isadory sa...

Tack för tipset med tejpen, mitt problem med dubbelhäftande tejp är att jag oftast.. eller typ ALDRIG lyckas att få pappret på exakt rätt ställe på förtsa försöket hehe.. tar man lim kan man alltid glida pappret lite :) Men min ask blev rätt ok trots bubblig tapet.