onsdag 8 september 2010

Krya på dig,

Har gjort ett krya-på-dig kort med Vilda Stamps doktor och flaskor. Inspirationen hittade jag på deras blogg.

Jag har även gjort ett enklare kort, hållit dekorationerna på ett minimum. Stämplarna kommer från Magnolia och pappret har jag skrivit ut från datorn.


Husen glossade jag. Sällan jag håller det så rent, men jag ville testa lite olika varianter.

Sen gick jag lös på mina Magnoliastämplar ordentligt.

Texten skev jag med rubons.

Ytterligare en av Vildastamps underbara stämplar, en av mina favoriter faktiskt.

Och insidorna använder jag, som oftast, spellbinders. Längtar till jag får hem de nya jag beställt från USA...



De va allt för idag. Har du inte anmält dig till min bloggcandy ännu så gör det. Håller på till söndag!

1 kommentar:

Isadory sa...

Det lila/rosa kortet med husen och flickan var ju bara SÅ SNYGGT!!!

//Isadory