tisdag 14 september 2010

Linköpings Scrapträff Hösten 2010

I helgen var jag på min första stora scrapträff, tyvärr kunde jag bara byta bort jouren söndagen och jag kände nog att det vart lite kort. Förutom all shopping så hann jag tillverka två alster, ett julkort och en lo (var länge sen).

Kortet vann jag genom röstning med i utmaningen teknik, så himla roligt! Tack alla som röstade på det. Kriterierna för utmaningen var att man fick inte använda blommor, distresser eller chalk. Det skulle vara något rött, glittrigt och knappar med.
Jag passade även på att använda min nya inköpta julstämpel från Prickiform :)




LO:n var till en utmaning som Designat höll i och där de handlade om att använda den nya produkten vorsetejp? eller vad den nu hette (någon som vet?)
Det jag själv är lite imponerad över är att jag gjorde lo:n på bara 16 minuter! Och de vart väl inte så illa? Men det fanns många riktigt kanonsnygga alster så jag hade ingen större chans där, men kul var det!




Så här såg det ut på träffen, många härliga människor med ett gemensamt intresse... att klippa och klistra. Och MASSORS MASSOR av scrapverktyg, papper och stansar.




En bild på mina mysiga bordskamrater, tack för en härlig dag!


Oj, jag glömde nästan bort, jag vann ju ett pris på utlottning också med min namnskylt. Dagen till ära hade jag gjort en liten handväska där jag förvarade shoppinglistan tillsammans med de pengar jag sparat ihop till träffen. Namnskylten fäste jag kardborre på baksidan och hade den sittandes på väskan när jag inte hade den på mig.





En rolig dag som gick lite för fort. Stort tack till alla duktiga arrangörer och butikerna på plats. Lita på att jag kommer igen.

1 kommentar:

Anna sa...

Jättefint julkort! såklart att du vann :)
/Anna