onsdag 29 september 2010

Ljuskort med Skogstokiga

Här kommer ytterligare ett ljuskort i julens tecken med skogstokiga motiv. Fick ju hem knäcken och en knäcktag som jag ville prova.
Det rutiga pappret är från Freja Skapargård och den vinst jag fick i utlottningen Midsommarbrud. Jättefint och användbart papper. Detta papper heter Blomst-Ruta.

Fick en bra knäckkänsla med lite glossy på knäcken, färglaggd med promarkers. Den här tomtenissen är ett av mina favoritjulmotiv...

Båda den stora och lilla taggen är distressade med old paper, vintage foto men den ena tog jag walnut stain på och den andra aged mahogny. Kul att ge bort ett recept samtidigt som ett julkort och ljus :) Men julen är ju en generös högtid, eller hur? ;)



Nu är det bara två dagar kvar innan det är dags att bege sig mot Karlstad och jag har inte ens börjat packa. Bör jag vara orolig?
Känner ju att jag börjar få rutin på det efter allt farande :)

Men nu är det dags för ytterligare Pollytillverkning. Sov gott alla ni som kan...

1 kommentar:

Titti sa...

Hoppas du får en rolig helg med mycket pysslande , ska själv till pysseldag i Motala på söndag. Ha det så gott Kram Titti