måndag 27 september 2010

Magisk jul i annorlunda färger

Det sista julkortet på den beställning jag skapat till är nu färdigt. Fick lite nya önskemål idag som gav mig lite extra utmaning så jag kunde knappt vänta tills jag fick komma hem och börja :)
Önskemålen var att det skulle gå i ROSA och finnas ÄLVOR och PRINSESSOR med. Inte särskilt juligt var min tanke, men tycker resultatet blev ganska bra.




När Älvan fick vara på utsidan så fick prinsessan vara på insidan. Båda stämplarna är från Magnolia. Textstämpel okänd. Taggen är en ny magnoliadie, en favorit.




Så nu är jag redo för att leverera alla 6 julkorten i morgon.
Håll även utkik i morgon för då har jag tänkt att lägga ut ljuskort och hur jag gör dem... (ja, om det inte blir några bränder eller trafikolyckor förstås, för det går ju före)
Natti natt!

Inga kommentarer: