måndag 20 september 2010

Pysselträff på Cloetta 19 september

Nu har vi haft ytterligare en mysig pysselträff på Cloetta och kreativiteten flödade...
Så nu vill jag även visa lite av deltagarnas alster :) De har varit kanonduktiga allihopa!






Tre av deltagarna sänkte snittåldern ganska ordentligt, men de var kanonduktiga!


Själv fick jag till två kort som är till en beställning på totalt 6 julkort (bara 4 kvar)


På tomten och som snö har jag använt flower soft, en ny produkt som kommit nu. En häftig effekt, och kortet snöade ett tag efter att det torkat också ;)


Insidan gjorde jag enkel med en julstämpel från Prickiform och "washitejp" från Designat.


På andra julkortet har jag använt mig av ett helt underbart papper som jag nu inte kommer ihåg var det kommer ifrån (måste försöka hitta fler) en magnoliastämpel och band, rosor och kristallkvistar.


På insidan har jag en textstämpel från prickiform (tror jag) och blommor.



Håller också på och jobbar med min förvaring i hobbyrummet och ska försöka få ut lite fler bilder i eftermiddag.

Inga kommentarer: