torsdag 9 december 2010

Cards of Marias adventskalender 7 december

Här kommer den altrade chokladasken från tisdagens utmaning hos CofM, var för trött igår för att blogga den men det tar jag igen idag :)
Jag valde att altra en after eight ask, tyvärr så hade jag redan ätit upp allt det goda i men jag får köpa en ny och fylla på den ;)

Jag började med att måla distress crackle paint på alla kanter.
Sen skar jag ut lagom stora bitar i ett fint papper som går i den turkosa skalan.


Dekorerade gjorde jag med digitala stämplar från Kenny K, och vanliga stämplar från Magnolia och två textstämplar.







Gjorde två blommor, fäste ett band, punchade ut en spets med Martha Srewart och blad med McGills.



Perfekt att ha på julbordet eller att ge bort.

r

3 kommentarer:

NHL sa...

Glöm inte att Pysseldagstävlingen på ScrappaLoss går ut ikväll!
Hinner du slänga ihop ett bidrag, lägg in det i vårt forum http://scrappaloss.ecommunity.se/
Bara 5 bidrag än så länge= goda vinstchanser!

Scrap, pyzzel och mat sa...

Jättesnyggt. Vad är det för stämplar?

Kattiz sa...

Tjejerna är Kenny K digitalstämplar, chokladaskarna är magnolia, tyvärr kommer jag inte ihåg vad textstämplarna kommer ifrån.