måndag 10 januari 2011

Tandvärk?

Lugn bara för nu är det ytterligare en tandsköterska på väg ut i arbetslivet.
Det här kortet har jag gjort på beställning till en arbetskollega vars dotter tagit examen och är färdig tandsköterska (heter det så?)
Och eftersom jag inte hade någon sjuksköterska eller liknande så gjorde jag ett litet tillägg till en Kenny K stämpel och det funkade ju ganska bra ;)
Beställaren blev väldigt nöjd iallafall, jag fick till och med en stor kram och dem kan man aldrig få för många av :)
Tanden är en bild jag hittade på nätet, skrev ut och färglade.




Nu håller jag på med ett kort som ska till en tjej som tar examen och ska bli sjuksköterska, så det blir till att trolla om ytterligare en stämpel ;) Men det kommer upp tidigast på fredag.

1 kommentar:

Stephi sa...

Snyggt kort och fin bakgrund, oxå roligt att det är en tand på kortet!