söndag 6 mars 2011

Gäst DT / Guest DT Kenny K challenge # 35

Idag har jag den stora äran att få vara gäst designer hos Kenny K:s Krafty Girlz Challengblog. Och samtidigt släpper de en ny kollektion som heter Kid Nation. Och jag hade turen att få en av de nya stämplarna att leka med :)
Och för att få extra inspiration så är veckans tema... en jättefin skiss. :)
Och den ser ut så här...

Today I have the great honor to be a guest designer for Kenny K's Krafty Girlz Challengblog.
And they are also releasing a new collection called Kid Nation.
And I was lucky to get one of those new digistamps to play with :)
And for extra inspiration, here are this week's theme ... a wonderful sketch from Conna :)
And it looks like this ...


Och jag kunde ju inte låta bli att göra fler alster ;) Så här kommer två kort och en ask.
Och för er som inte visste det så är Donna makalöst duktig på att göra papper så de har jag använt mig av på detta kort. Enkelt att köpa/ladda hem, skriva ut och använda. Dem hittar du här.

And I could not help but make more creations:) So here are two cards and a box.
And for those of you who did not know that Donna is incredibly good at making paper and I have used some of them on this card. Easy to purchase / download, print and use. They can be found here.

 
Och här kommer insidan.

And here comes the inside.


På mitt andra kort använde jag också Donnas papper och min egendesignade textstämpel :)

On my second card I also used Donna's paper and my own personalized text stamp:)


 
Närbild
Close up


Ja så kommer vi till asken där tanken var att göra en högtalare, men det blev inte så lätt att följa skissen men man kan ana vissa drag från den iallafall ;)

Ok,now we come to the box where the idea was to make a speaker, but it was not so easy to follow the sketch, but you can sense some features from it anyway;)





Nu hoppas jag att alla som kan, vill och hinner är med och skapar efter denna fina skiss hos Kenny K.
Och det ligger finfina grejor i potten så kika in i bloggen och bli inspirerade!

Själv är jag just nu i Karlstad på träff- och mässa med Svensk Scrapbooking, shoppar och skapar av hjärtans lust men återkommer under kvällen :)

Now I hope that everyone who can, wants and have time to create after this nice sketch of Kenny K.
And it is fine stuff in the pot, so check out the blog and be inspired!

I myself am currently in Karlstad on the get-together and fair with Swedish Scrapbooking, shop and create as mutch as I can but will return in the evening:)

Kramar / Hugs Kattiz

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte snygg stämpel,
underbart härliga kort.
Kram Elin

Päivi sa...

Härliga! Alla tre!!!! Dessa stämplar är helt beroende framkallande :oD Jag kan snart inte använda andra... :o)

Ha det bäst!