söndag 24 april 2011

Bidrag till Scrappiz Påsk CC

Just nu pågår en Påsk Crop hos Scrzppiz och här kommer mitt andra och tredje bidrag till den :)
Först ut ett kort med trädgårdstema som kriterierna var. Jag har använt mig av Skogstokiga stämplar, Spellbinders och Marianne design dies.


Ytterligare ett kort med fack för post-it lappar.



Sen skulle man stämpla på något som inte var kort eller LO och då dekorerade jag en kruka jag gav till en god vän som fyllde år för lite sen :)

Mer Bildmålarna, notera dekorationspappret i krukan som är designpapper skuret i tunna bitar, krullade lite med sax innan jag rullade ihop dem till bollar...

Pappret är från Tim Holtz :)

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej hoppas att påsken varit bra. Mycket fina alster har du hunnit med ser jag. Har själv kommit tillbaka till verkligheten. Kramar

Unknown sa...

Så fint kort,
vilken rolig ide att dekorera krukor.
Hoppas du har haft en underbar helg.
Kram Elin