torsdag 14 april 2011

DT Scrapbutiken - Don´t stress, just Distress...

Idag visar jag ett distressat kort och hur jag har gjort det i Scrapbutikens blogg så titta gärna in där om ni blir nyfikna.
Som ni säkert har märkt vid det här laget så tycker jag om att distressa ;) Och är en riktig Stampoholic...
Och det bara kliar i fingrarna för jag har inte köpt så många på sista tiden ;)
Men snart är det dags för mässan i Kongahäll.. då ska vi ändra på det ha ha ha...

Textstämpeln är en Skogstokiga och en riktig favorit bland alla mina texter... Den känns ju så... rätt?
Kram

2 kommentarer:

Carina sa...

Vad snygg! Distresserna är bara så kul, blanda och blanda, spraya och spraya...ler. LO i förra inlägget är så fin.
Ha en bra dag och hoppas att solen lyser på er också neråt Sverige. Här är det strålande sol och blå himmel.
/Carina

Petra Maria sa...

Kanonsnyggt Kattiz! Me like!
Skogstokiga bamsekramar
från mig