torsdag 28 april 2011

Någon? DT Phunnyface

Har ni sett en sån sötnos. Fick den i lådan häromdagen och började färglägga honom direkt :)


Och tyckte det var dags att göra ett "trappkort" för det var länge sedan. (Heter det så, någon som vet?)


Idag tyckte jag att han tänkte...


Vet att det finns en stämpel med den texten någonstanns (finns på min låååånga önskelista)
men kommer inte ihåg var...
Dessa kort blir lätt ostabila så jag hittade på en lösning... Band igenom hål i trappan...

Fick mer roligt i lådan men dem får jag nog vänta med att leka med till helgen :)
Kram Kram

5 kommentarer:

Susy sa...

Underbart!
Vilken härlig text till denna underbara stämpel!
ME LIKE!

KRAM SUSY

Carina sa...

Häftigt! En fråga, Kenny K:s stämplar finns dom endast i butiken och inte på nätbutiken? Är kanske dålig på leta men jag hittar dom inte på Scrapbutiken.Kramar Carina

Sandra sa...

Vilken härlig stämpel! Supersötis :)
Mycket fint kort och en fiffig lösning att få det mer stabilt!

Ha det toppen!

Unknown sa...

Jätte fint,
undernara färger
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Snyggt kort och cool stämpel