torsdag 2 juni 2011

Nytt uppdrag med utlottning

Nu är det officiellt, jag har fått äran att få ingå i Kenny K:s Krafty Girlz designteam från och med den 1 juli till den 31 december.... Tja, vad kan jag mer säga än...

JIPPI!!!!!!!

Om ni visste vad glad jag blev när jag läste Donnas brev här om dagen,  har fortfarande lite svårt att tro det :)
Ska bli såååå roligt att få designa med de begåvade tjejerna i teamen,  och med de fina digistämplarna från Kenny K.

It's official, I have been honored to be part of Kenny K's Krafty Girlz design team from 1 July to 31 December .... Well, what else can I say than ...
Jippi !!!!!!!
If you knew how happy I was when I read Donna's letter the other day, still a bit hard to believe it:)
It's going to be sooo fun to design with the talented girls in the team, and with the fine digistamps by Kenny K.

Och för att fira detta så tänkte jag lotta ut just en Kenny K rubberstamp. Vinnaren får välja mellan ett par olika ;)
And to celebrate this I thought I´d give away just one Kenny K rubber stamp. The winner can choose between a few different.

Allt du behöver göra är att lägga in ditt namn i inlinkz. Alla är välkomna att vara med!
All tou have to do is put your name in inlinkz. Everyone is welcome to join.

Inlinkz stänger / closes 12 juni / june 23,59 Svensk tid / Swedish time.



27 kommentarer:

Carina sa...

GRATTIS! Vad kul, det är du värd:) Måste säga det en gång till GRATTIS!!!!!!
Kramar

Anonym sa...

YAY! GRATTIS! ska bli sååå kul! längtar

Sophie sa...

Grattis!!

Annica sa...

Grattis, vad roligt!!

yvve sa...

Grattis ! vad kul

Ziro sa...

Wow! GRATTIS! Jag förstår att du är glad!

Bella´s Bastelecke sa...

Hello,
congratulations......i am happy to work with you....

Hugs
Judith

Unknown sa...

Hi,

Congratulations on making the DT at KennyK's Krafty Girlz and welcome. Can't wait to see what you create!

Hugs,
Renata

Matilda sa...

Grattis!! Vad roligt för dig :D

Marita Johansson sa...

Nämen såå kanonkul
Jättestort GRATTIS till dej

Fredrik Hansson sa...

WOW!
GRATTIS!
Du är ju bara bäst så där gjorde dom ett kap : )
You go girl ; )

Kram
Fredrik

Johanna sa...

Grattis!!!!

Tine sa...

Congratulations. Glad to be working with you on the new Kenny K team.
Tine :)

Susy sa...

Stort grattis!

KRAM SUSY

Melle sa...

Ett jätte grattis men jag är inte förvånad med den talang du har :-)

Terés sa...

Det är du verkligen värd!!! Du är ju så duktig på att färglägga och använnda deras stämplar!

Kram

Stephi sa...

Hurra hurra hurra! Vad glad jag blir för dig!!!!:-)
Ja..jag har bara suttit o väntat, helt seriöst, att de ska ta dig!
Stort GRATTIS!!!!

Anonym sa...

Grattis, så kul, men du är verkligen rätt person för det jobbet!

Cissi

Petra sa...

Grattis!

Sandra sa...

Wow! Grattis!! Helt klart rätt tjej för jobbet! :)
Grattis, grattis!

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) sa...

woohoo!
congrads & welcome!

Unknown sa...

Grattis!!
Underbart roligt,
Kram Elin

Liola sa...

Grattis! Jätteroligt med ett sådant uppdrag!!

sara_80 sa...

Ett jättestort Grattis!!! Där kommer du passa perfekt!!

Kram Sara

smuulan sa...

Grattis, va kul! Verkar blitt nåt fel med min inlinking, hoppas det funkar!
Kram kram

Ywonne sa...

Grattis Tjejen !!!!

Gud vad kul, jag förstår hur glad och stolt du är eftersom du är ett stort Fan av Kenny :O)

Carina sa...

STORT GRATTIS till ditt nya uppdrag.Det är du väl värd.Lycka till.
Tar samtidigt en lott och hoppas på tur.
Kram