tisdag 7 juni 2011

Vilken dag... / What a day... whit some candy!

Idag har varit en spännande dag :)
Först flera timmars total blackout på jobbet, lite skrämd över hur beroende vi är av ström :o
Hela Cloetta stod stilla och det har inte varit så tyst i fabriken på många, mååååånga år. Men nu tuffar det och går igen så ni behöver inte vara rädda för att bli utan godis ;)

Sen så blev jag äntligen klar med bröllopsbeställningen men den bloggar jag först på lördag då bröllopet äger rum så ingen av gästerna "råkar" se något av det innan... man vet ju aldrig.

Sen kollar jag läget på facebook och upptäcker då att jag, av alla människor har vunnit!!!!
Känns som jag är inne i en turperiod :)
Helt överlycklig kan jag nu med lugn strax krypa ner i sängen och unna mig en film, eller vad tycker ni?

Men så är det ju en till spännande sak på g..

Nämligen är det så att Phunny Face fyller ett år i dagarna och detta vill dom fira med en mumsig bloggcandy!
Visst är det fantastiskt?
STORT grattis till ettåringen och nu hoppas jag att alla tar chansen att vinna både Copics pennor och finfina stämplar! Bara att klicka på bilden för din chans till vinst!

Lycka till och god natt!


Today has been an exciting day:)

Only several hours of total blackout on the job, a bit startled at how much we depend on power: o
Whole Cloetta stood still and it has not been so quiet in the factory on many, maaaany years. But now it keeps going and going again so you need not to be afraid to be without candy;)

Then I was finally ready with the order to the wedding, but that I can´t blog brfore Saturday when the wedding takes place so none of the guests that "happens "to see any of it before ... you never know.

Then I check what's up on facebook and then discover that I, of all people have won!!
Feels like I am in a lucky strike:)
Totally overjoyed I can now calmly just curl up in bed and treat me a movie, or what do you think?

But it's one exciting thing more to tell you...
Namely, it is so Phunny Faces one year of birthday and that they want to celebrate it with a yummy blog candy!

Isin´t  amazing?
Congratulations to the year-old and now I hope that everyone takes the chance to win both Copic pens and squeaky stamps! Just click on the picture for your chance to win!

Good Luck and Good night!

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

GRATTIS till din vinst. vad kul.
Får kila till Phynny face och kika