fredag 15 juli 2011

DT- Scrapbutiken... Scrappaket a la Kattiz

Presenterar mitt DT kit denna månad och nyheten är att man nu som kund kan beställa samma kit. Priset på mitt kit - 170 kr. Läs mer på scrapbutikens blogg om innehållet, men jag tänkte visa lite bilber på det här...
Cardstock och dekorationer....


Mönsterpapper från ena sidan...


Och andra sidan...


Jag gjorde ett kort till mitt brorsbarn som fyllt 1 och har utgåt från mitt kitt med undantagen de privata stämplarna och bokstäverna.


Papprena är från Maja Designs Skärgårdsliv, underbar serie.


Stämplarna är Magnolia.



Denna vecka har jag haft min brorson på besök och i onsdags kom brorsan och dotter också hit så min tid till scrapping denna vecka har varit begränsad. Men det var inte svårt att locka in barnen i pysselrummet och efter ett besök hos Scrapbutiken så had de gjort ett var sitt kort till idag då vi ska iväg och fira Alvin (min andra brors son)
Först ut är Pontus 8 år...


Notera den söta stavningen och den tvåfärgade surfkillen :)


Även Lina, 10 år gjorde ett jättefint kort :)



Kul att de också gillar scrapbooking ;) det underlättar ju framtida besök hos faster ;)
Kram Kattiz

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilket fint DT-paket :)
Jättesött kort! :)
Och vilka underbara kort brorsbarnen gjort! :)
Jätteroligt när man kan blanda nytta med nöje! ;)

Ha en härlig helg!

Marita Johansson sa...

Kanonfint DT-kort och vilka superfina kort dina brorsbarn har gjort
Kramisar

JanelleAisha! Designs sa...

this looks like it was colored digitally!!!! Very good job