tisdag 12 juli 2011

GDT Bildmålarna: Mimosa vinkar i ram

Ja, ni kanske har märk av att det inte händer lika mycket här på bloggen som förut men nu med det fina vädret så vill jag passa på att njuta av det så länge som det varar och denna vecka har jag även besök av mitt ena brorsbarn och då vill jag umgås med honom så mycket jag hinner. Men förhoppningsvis kommer det lite regniga dagar också på semestern ;)
Men nu vill jag iallafall visa ett kort jag gjort med vinkande Mimosa som jag blev ganska nöjd med.
Känns som att jag fick det riktigt somrigt iallafall :)

Yes, you may have noticed that it does not happen as much here on the blog as before but now with the nice weather, I would like to enjoy it as long as it lasts, and this week I also visited by one of my nephews and then I want to spend time with him as much as I can. But hopefully a little rainy days comes too this vacation;)
But now I want to show a card I made with waving Mimosa which I was quite happy with.
Feels like I got really summery anyway:)


Båda stämplarna hittar du hos Bildmålarna.
Both stamps can be found at Bildmålarna.


Kram / Hugs

4 kommentarer:

Donna sa...

Incredibly pretty card Katizz and such lovely colouring and design :) Donna x

Marita Johansson sa...

Underbart somrigt kort

Marie sa...

Sommrigt och glatt!
Blev så fint djup i kortet när hon vinkar i ramen.
Kram!

Veronica sa...

Gillar ditt kort jätte mycket.

Ha en skön sommar

Veronica