lördag 17 september 2011

Byta KortKit / Change cardkit

För ett tag sedan skrev Stephi att hon gärna ville testa en ny typ av utmaning. Den gick ut på att två personer gör i ordning två likadana kit till något alster och sedan skickar man det ena till någon som gör samma sak och givetvis tyckte jag att det lät jätteroligt!
Och idag har vi tänkt att visa er resultatet i två inlägg.

A while ago, Stephi wrote on her blog that she wanted to test a new type of challenge. It was based on two people prepare two identical kits to a card or something, then you send one to someone who does the same thing and of course I thought it sounded great!
And today we want to show you the results in two posts.

Så här såg det spännande kitet ut som jag fick av Stephi:

This is how the kit from Stephi looks like:


Fick ett jättefint motiv från Vilda Stamps och text från RoxStam att leka med.
Och så här ser min flasktag ut...

Got a very nice design from Wild Stamps and text from RoxStam to play with.
And this is my bottletag become...



Och här kommer Stephis  fina flasktag, inte direkt lika trots att vi använt samma saker...

And here´s Stephis beautyful bottletag, not much alike even then we used the same things...




Ja, detta var verkligen en klurig utmaning då jag normalt tar material efter hand när jag skapar...
Men jag rekomenderar er andra att också testa för det var riktigt kul!
Missa inte inlägget vi gjort med det material jag skickade till Stephi ;)

Yes, this really was a tricky challenge when I normally take materials by hand when I create ...
But I recommend others to also test for it was really fun!
Do not miss that we have done one more with the material I sent to Stephi ;)

Kram / Hugs



3 kommentarer:

Sandra sa...

Två jättehärliga tags! Låter som en rolig utmaning!

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Stephi sa...

vem e snyggast..jo Kattis.

Maria Marrakchi sa...

Häftig utmaning! Och tänk så olika det kan bli.
Jättefint!!
Kram Maria
www.mariamskort.blogplatsen.se