lördag 17 september 2011

Byta KortKit del 2 / Change cardkit part 2

Här kommer Stephis och mitt andra gemensamma inlägg med våran Kortkits bytarutmaning.
Och jag ville att vi skulle göra ett bokkort efter en mall från Scrapdraken ( se mina sidor Tutorials)
Och här kommer det material jag skickade till Stephi...

Here´s Stephi´s and my second joint post with our Cardkits
trading challenge.
And I wanted us to do a bookcard after a template from Scrapdraken (see my pages Tutorials)
And here's the material I sent to Stephie ...


Jag valde motiv från Kenny K och Ticklet Pink Stamps och texter från Bildmålarna, Kort och gott och Reprint (tror jag?) Och fjärilen kommer från Marianne Design.  Här kommer mitt kort.

I choose motif from Kenny K, Ticklet Pink Stamps ant sentiments from Bildmålarna, Kort och gott and Reprint ( I think?) And the butterfly comes from Marianne Design. Here´s my card.





Och här kommer Stephi´s bokkort, inte direkt lika vilket är så roligt trots samma material.

And here comes Stephi's bookcard, not exactly the same which is so much fun assigned to the same material.





Missa inte den flasktag vi gjort med materialet Stephi skickade i inlägget under.
Och vi båda skulle ÄLSKA att få många kommentarer på denna gemensamma utmaning så var inte blyga! ;)

Do not miss the bottletag we done with the material Stephi sent in the post below.
And we both would love to get many comments on this common challenge, so do not be shy! ;)

Många kramar från oss båda!
Hoppas det är fler som testar denna roliga utmaning, så skriv gärna en kommentar om ni gör det tför det vill jag inte missa...

Many hugs from us both!
Hope there is more to test this fun challenge, so please write a comment if you do, I do not want to miss that ...

6 kommentarer:

Zora sa...

Vilken kul grej att byta kortkit med varandra. Båda bokkorten här hur häftiga som helst:O)

Sandra sa...

Jättesnygga bokkort, båda två!
Det är väldigt roligt att se så olika alster gjorda med samma material!
Toppenutmaning!

Ha det gott!

tiggertastic sa...

smashing work, i love the idea behind this make

Stephi sa...

hej min nät vän!
Vill tacka och bocka för en rolig vecka med dig! :-)
Jag gör gärna om det.
Kram Stephi

Kicki sa...

Otroligt vilka fina kort!! Och, jisses, vilken fräck stämpel(?) tjejen på framsidan är! :D

Maria Marrakchi sa...

Superfina bokkort ni gjort, superfräck stämpel!! Häftigt att det kan bli så olika när man har likadant material.
Kram Maria
www.mariamskort.blogplatsen.se