tisdag 20 september 2011

GDT CountryScrap: Sparbössa och pennhållare

Idag visar jag två altrade alster hos Countryscrap, bland annat en sparbössa jag köpte på Ullared och en pennhållare jag "lånade" hem från jobbet för att göra lite trevligare...

Today I show two altra works at Countryscrap, including a money box I bought at Ullared and a pen holder, I "borrowed" home from work to make a little nicer ...


Åter igen har jag använt mig av min nya favorit, fjärilen från Marianne design.

Again, I am using my new favorite, the butterfly from Marianne Design.




Titta gärna in hos Countryscrap för att se fler bilder och info.
Och missa inte mitt sista gästinlägg om en vecka som kommer att bli liiite annorlunda.

Feel free to look in to Countryscrap to see more pictures and info.
And do not miss my last guest post about a week,  which will be little different.

Kram / Hugs


5 kommentarer:

Suzanne B aka brookfies sa...

Hello Kattiz, These two items are very beautiful.

tiggertastic sa...

what a stunning creation, i love the big frame you have made here. these are not over the top with stuff everywhere. they are just perfect

Unknown sa...

Jätte fina alster,
båda två.
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Wow sååå fina

Katja/MezzaNotte sa...

OMGOOOOOOD!!
så läckra saker du gjort!! bara så fint!!

Här fanns ju en massa fint, blir så imponerad!!

Massa kram Katja