fredag 9 september 2011

Nu firar jag igen... / Now I´m celebrating again!

Jag har dragit två nya vinnare, den som vinner första paketet är....
I have drawn two new winner, and the lucky one to win the first is...

Sandra P
Och vinnaren av det andra paketet är...
And the second winner is...

Papermum
Stort grattis till er båda.
Big congratulations to you both.

Kontakta mig på mail kattiz78@hotmail.com så kommer paketen till er inom kort...
Contakt me on mail kattiz78@hotmail.com and your winning will come to you soon.

Ni har fem dagar på er annars lottar jag om.
You have five days befor I draw new winner.

Nu kör vi igång ytterligare en Candy bara för att fira att jag nu passerat 100 följare, ni är underbara!
Men jag vill även fira att jag klarat teorin till lastbilskortet så nu äntligen har jag mer scraptid igen!

Now we start up another Candy just to celebrate that I have now passed 100 followers, you are all wonderful!
But I also want to celebrate that I passed the theory to the truck card so now finally I have more scraptime again!

Två saker att fira, ja då kör vi 2-1 bloggcandy!
Jag drar två vinnare, den första får det översta paketet och tvåan det undre.

Two things to celebrate, so here we go 2-1 blog candy!
I draw two winners,the first get the top package and the second the lower package.

I paketen finns 20 gånger 20 papper, band, blommor, blad och stämplar...
 från Bildmålarna
The packages are 20 x 20 paper, ribbons, flowers, leaves and stamps from Bildmålarna ...

Vad behöver du göra då? Tja, vara följare såklart! ;) det är ju det vi firar.
Kopiera bilden  ovan och sprid ordet vidare i din blogg.
Har du ingen blogg så kan du vara med ändå men då vill jag gärna att du lämnar fem kommentarer under perioden som Candyn pågår, inte alla på en dag. När det är gjort skriver du en kommentar här.

What do you do? Well, to be followers of course! ;) that´s what we celebrating. 
Copy the image above and spread the word on to your blog.
Do not have a blog? You can be with anyway but then I would prefer that you leave five comments during the period that Candyn going on, not all in one day. Once that's done, type a comment here.

Candyn pågår till den 2 oktober klockan 23,59. Vinnaren har 5 dagar på sig att kontakta mig, sen drar jag en ny vinnare.

Candyn underway until 2 october at 23.59. The winner has 5 days to contact me, then I draw a new winner.

Lycka till / Good luck!





30 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till dig:) Vad kul att ha två saker att fira! Och jag vill gärna vara med :) Länkar till detta i min sidebar.
Kramis

Unknown sa...

Grattis !!
Vill gärna vara med att fira,
länkat på min sidebar, förjare är jag redan
Kram Elin

Sandra sa...

Grattis till både följare och teori! Och så klart grattis till mer pysseltid!!! ;)

Har länkat i min sidebar och följare är jag.

Ha det toppen!!

Ziro sa...

Nu har jag lagt upp bild och länk i sidan på min blogg. Följare är jag sedan innan. Grattis till att klarat teorin!

Cissids sa...

Grattis igen!
Jag är redan en följare och har länkat bilden i min sidebar.

Lotta sa...

Grattis! Jag är gärna med och firar! Och din blogg besöker jag gärna för du gör ju så otroligt fina saker! Kram Sandra P

Marita Johansson sa...

Ett jättestort GRATTIS till dej.
Är ju redan följare så jag tar bilden och lägger i min högra sidebar och länkar tillbaka .
Kramisar

Papermum`s sa...

Så därja! Nu har jag länkat också!
Ha det bra, vi hörs och ses!!
kram Linda

Anonym sa...

Thanks  for offering such fabulous blog candy.

Carina sa...

Tala om förvirrad, hade gjort allt för någon dag sedan utom link..grejen. Nu har jag gjort allt och Grattis till 100 följare.
Kramis Carina

Jessica sa...

Grattis till alla följare, och tack för chansen att vinna!
Trevlig dag/Jessica

Tussling sa...

Grattis, grattis! Vill givetvis vara med och fira. Följare är jag redan, och har länkat hit i min blogg - http://tusslingpysslar.blogspot.com/p/bloggcandy.html

Trevlig kväll //Tussling

Annica sa...

Grattis!
Jag vill också vara med och fira. Följare är jag redan och bloggar om din fina candy här: http://annicasscrapblog.blogspot.com/

Johanna sa...

Grattis!!! Har lagt bilden i sibaren och länkat tillbaka hit. Följare är jag redan.

Ha det bra!

Malatezta sa...

Dubbel Grattis!!
Vill självklart vara med och försöka vinna detta godis.
Har lagt en bild i min sidebar och länkat hit på http://malateztasblog.blogspot.com/

Frida sa...

Grattis till alla följare o grattis till att ha klarat teorin!!! =)

Jag har blivit följare (vilket jag trodde att jag redan var, men så var de tydligen inte...) o har länkat i min sidebar.

Ha en fortsatt trevlig dag!=)
Kram Frida

Stephi sa...

men ojoj denna höll jag på att missa! Vilka fina grejer, stort tack för möjligheten att vinna.

Anonym sa...

Har länkat till dig i min sidebar och är nu följare =D
Ha en riktigt trevlig helg!!!
// Hanna

Annika sa...

Hej och vad roligt med mer än 100 följare och att du fixat teorin till lastbilskortet!!!

Jag är gärna med i utlottningen av dina candies. :D
Jag har länkat i min sidebar och är nu följare!

/Annika

Kicki sa...

Grattis, härligt att få fira dubbelt!! Och galet generöst av dig att dela med dig! :) Jag följer dig och länkar till FB, jag har ingen blogg... Kram!
kicki_nr1@yahoo.se

MirreP sa...

Grattis!
Vill ju så gärna vinna denna härliga candy!
Är följare av bloggen och har länkat från min sidebar:
http://mirrescrap.blogspot.com/

Kram Mirre

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till så många följare så himla kul:)
Jag har nu också blivit följare av din blogg och lagt upp din blogcandy bild i min blogg och länkat till dig:)
Ha en underbar helg:)
Hälsningar från Lilla Pyssel Inger / Norskan Inger

Annelie sa...

Grattis Grattis & tack för chansen att vinna så fint godis!!
Är följare sen lite tidigare & har länkat i sidebaren.
Trevlig helg!

Jeanne/Shelle86 sa...

Tillykke med milepælen :) Jeg har selvfølgelig linket fra min blog. Er gammel følger, så sjovt at se hvor mange der pludselig er kommet til :)

saripari sa...

Grattis och grattis! Har haft bild med länk till din blogcandy i min sidebar ett tag nu men hade visst glömt att vara med. Hoppas och tror att jag är en följare sedan tidigare (du får gärna kolla så att jag har gjort rätt) för du finns i alla fall med i min blogglista =)

Desirée-ScrapDees sa...

wowie what a great candy, love to take a chance for it! I have put it on my blog!

arjette sa...

What a lovely candy!!! Thanks for the chance to win!!

gr. arjette.

Anonym sa...

Grattis, jag vill gärna vinna din candy!
Hälsningar Lena

Tinto sa...

Grattis, här vill jag såklart delta! :D

Desirée-ScrapDees sa...

congrats to the winners! And thanks for giving us this chance!