måndag 17 oktober 2011

Flowers... / Blommor...

Idag har jag varit hos en nyfunnen scrapvän och haft blomstertillverkning.
Perfekta när man vill ha lite större blommor på lo:s och alter.
Dessa är gjorda på enfärgade och mönstrade papper, kaffefilter och metalltejp.

Today I have been with a newfound scrapfriend and had flower production.
Perfect when I want some more or bigger flowers on the lo's and alter.

These are made of colored and patterned paper, coffee filters and metal tape.




Sen har jag gått loss med mina mister och stains på dem. Riktigt läckra om jag får säga det själv. Och metallblommorna blev jätteroliga.

Then I played with my mister and stains on them. Really cool if I do say so myself. And metal flowers was very funny.


20 blommor blev det på en kväll.

20 flowers on one evning.


Kram / Hugs

16 kommentarer:

Scrapnewbee sa...

Sjukt fina! :D Jag har faktiskt köpt kaffefilter för att pröva (jag dricker inte ens kaffe :P) göra blommor men det har inte blivit av än tyvärr :/ Men nu måste jag snart pröva ^^

Jenny/e.j.m sa...

Åh vilka fina, läckert,

//Jenny/e.j.m

Carina sa...

Visst är det kul stt göra egna. Blommerna är jätte läckra. Ha en toppen dag:)
Kramis

Emma sa...

MYCKET härliga! :D

Pippin sa...

Jättefina! Kul med metallblommor!

Rositha sa...

Underbara blev dom allihopa...Tack vännen för en härlig kväll:-) Bamsekramar

Lotta sa...

Jättefina! Vad kul att göra egna så snygga blommor!! Det blir ju mer personligt. Kram!

Majsan sa...

Åh wow vad snygga blommor, urläckra!!

Ywonne sa...

Urläckra !!!

Anette sa...

Snyggt!

MrsPolkaDot sa...

Nu blev jag också sugen...: de blev hur snygga som helst med misten på!

Ulrica sa...

WOW!!! Verkligen superläckra! Jag vill oxå göra blommor nu, det smittar verkligen av sig! ;)

Passa på att ta en lott hos mig nu om du är sugen att vinna!

Ha en fortsatt trevlig dag, kram Ulrica

Marita Johansson sa...

Wow de är ju kanonfina

Katja/MezzaNotte sa...

otroligt vackra och läckra blommor!!
Kram Katja

Mikaela sa...

så fina!!! bra jobbat!!!

Stephi sa...

va fina!! Måste oxå pröva :-)