onsdag 26 oktober 2011

Scraplagrets oktoberutmaning

Hos Scraplagret så är oktobers utmaning att använda stämplar och att embossa, sen så ska man hålla sig till färgerna gult, orange, grön och svart så jag har gjort ett halloween kort i ganska starka färger.
Spindelnätet är från Magnolia och det har jag embossat. Stämpelmotivet är en Skogstokig och diesen är spellbinders. Den större fladdermusen har jag embossat i kanterna också.

 Scraplagrets October's challenge is to use stamps and to emboss, then so should you stick to the colors yellow, orange, green and black so I made a Halloween card in pretty bright colors.
Spider Web is from Magnolia and I have embossed it. Stamp motif is a Skogstokiga and the dies is spellbinders. The larger bat, I emboss the edges on too.




Kram / Hugs

5 kommentarer:

tiggertastic sa...

wow wee what a eye catching make, lovely work



Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

Designing for:
Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

Unknown sa...

Så snyggt,
härliga färger.
Kram Elin

Tesa sa...

Oj oj oj, vad många utmaningar du hunnit med. Kanonfina alster.
Tack för titten hos mig:)
Kram Tesa

Nelle sa...

Wow vilket läckert kort!!
Häftig idé att göra fladdermusen till en skrivruta :)

Kram!

Mina sa...

ooohhh hes brilliant Kattiz...perfect make for Halloween
Mina xxx