lördag 22 oktober 2011

Scrapptorgets CC Utmaning 6

Sjätte utmaningen hos Scrapptorget är det DUBBELT UPP av allt och det är svårare än det låter. Och för en gångs skull har jag gjort ett kort utan stämpelmotiv vilket är väldigt ovanligt för mig. Jag har använt ett brunt och ett svart cardstock, två olika mönsterpapper från Reprint, det ena har jag klippt ut två tags ur, två egengjorda blommor, och två köpta, två öljetter, två metallhörn. två bling stenar, två metall/plast stenar och två metallblommor, två band.... Ja nu tror jag att jag fått med allt :)

The sixth challenge of Scrapptorget is doubly of everything and it's harder than it sounds. And for once I have made a card without a stamp motif which is very unusual for me. I have used a brown and a black cardstock, two different patterns of paper from Reprint, the one I have cut out two tags out, two self-made flowers, and bought two, two eyelets, two metal corners. two bling stones, two metal / plastic blocks and two metal flowers, two ribbons .... Well now I think I got everything :)



Självklart passar jag på att visa insidsan också :)

Of course I took the opportunity to show insidsan also:)


Jag bara ÄLSKAR Reprints julpapper, de är så jag!
I just LOVES Reprins christmas papers, they ar so mutch me!
Sov gott / Sleep tight.
Kram / Hugs



1 kommentar:

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Åh..Wow! Dette tok helt pusten i fra meg! Utrolig lekkert er det!!! Klem...Mona