torsdag 27 oktober 2011

Vill du bli min kollega? ;) / Do you want to be my teamie?

Nu söker Phunnyface efter en ny DT, kanske är det du?
Älskar du stämplar precis som jag gör så är det här en underbar chans!

Både Fredrik och Anita är helt underbara människor och Anita ritar fantastiska stämplar.
Så missa inte chansen att söka in i Dt gänget, läs mer här...

De tar emot både nationella och internationella sökanden...

PhunnyFace are noow looking for a new DT member, maybe it's you?

Do you love stamps just like I do, this is a wonderful opportunity!
Both Fredrik and Anita are wonderful people and Anita draws amazing stamps.
So do not miss the chance to join into this DT gang, read more here ...
They accept both national and international applicant ...

1 kommentar:

Susy sa...

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!

KRAM SUSY