onsdag 28 december 2011

Ny vinnare... / New winner...

Jaha, en av vinnarna har inte hört av sig så idag drar jag en ny vinnare...
One of the winners never contacted me so today I draw a new winner...

Och jag tog hjälp av Mr. Random...
And I had Mr. Random to help me...

Och den nya vinnaren är...
And the new winner are...


Och nummer 51 är ztina!
Stort grattis till dig!

And it is number 51 that is ztina!
Congratulation to you!

Kontakta mig med din adress senast nyår, 31 december så skickar jag papprena till dig så fort jag hinner...
kattiz78 @ hotmail.com

Please contakt me with your adress before new year, 31 dec and I will post the papers as fast as I can.
kattiz78 @ hotmail.com

Kram / Hugs


1 kommentar:

Anonym sa...

Nä men, vilken överraskning!!!! Tusen tack, ska genast maila dig =)
Kram ztina