söndag 26 februari 2012

Creative Scrappers Sketch #197

Hos Creative Scrappers hittade jag en helt underbar skiss som jag bara var tvungen att använda! Och det här vykortet har legat ett tag och väntat på att jag ska komma igång men du fick jag hela bilden klar i huvudet så fort jag såg skissen. Underbart när det händer.

At Creative Scrappers, I found a wonderful sketch that I just had to use! And this postcard has been a while and waited for me to get started but I got the whole picture in my head as soon as I saw the sketch. Wonderful as it happens.





Tyckte schackpjäserna, kung och drottning passade den här bilden perfekt. 

I tink the chess pieces, king and queen fits this picture perfect.

Kram / Hugs



6 kommentarer:

Lotta sa...

WOW så snyggt!! Ser ut som en riktig kunglig LO!! :) kram

Carina sa...

Underbart snygg( även de i tidigare inlägg:)
Kramisar

Marita Johansson sa...

Suuuupersnyggt

Kramis

Stefania sa...

Прелестная работа! Очень красиво и торжественно!

Marie sa...

Så snygg layout, stämningsfull med tanke på fotot.
Kramar!

Lotta sa...

Hej igen!

Jag tycker att du gör så jättefina saker att det var naturligt att tänka på dig när jag fick en award. Om du vill acceptera den finns den i min blogg:
http://www.mylittlescrapcorner.com/
kram Sandra