tisdag 28 februari 2012

Firardags & Scrapgalens CC : LO med Music...

Det här är mitt 600 inlägg på bloggen, jag har haft över 50 000 visningar OCH idag fått min 150 följare!!! Vad sägs om det?
Och det här ska ju givetvis firas, eller vad tycker ni?
Så idag kommer jag att plocka ihop en "firarcandy" som kommer ut under kvällen/morgondagen bara för att ni är så underbara!
Och varje liten kommentar betyder sååå mycket för mig så stort tack för att ni tar er tiden...

This is my 600 posts on the blog, I've had over 50 000 views  AND got my 150 followers today! How about that?
And this is something to be celebrated, of course, do not you think?
 So today I will put together a "celebrates candy" that comes out during the evening / tomorrow just because you are so wonderful!
And every little comment means soooo much to me so thank you for taking your time ...

*********************************

Och här kommer ytterligare ett bidrag till Scrapgalens CC som avslutades i söndags. En layout med papper från K-designs. Och stämpeltexten är från Tim Holtz.
And here is another layout to Scrapgalens CC that ended sunday. Papers from K-designs.
And the stamptext from Tim Holtz.




Kram / Hugs


4 kommentarer:

Mia sa...

Grattis - vad kul :)
Spännande med candy...

Kram Mia

Majsan sa...

ÅÅh jisses vilken snygg LO, vilka detaljer ochj titta på, snyggt med vimplarna:)

Kramen Majsan

Стокли sa...

Such a soft and beautiful photo - I like the color palette you chose.

Marita Johansson sa...

En sådan underbar Lo.
GRATTIS till alla dina följare och gisses vad måmga inlägg du har gjort.

Ska bli sååå spännande och se vad du hittar på

Kramis