torsdag 15 mars 2012

Marianne Design Divas - Anything with a spring feel

Då var det dags för en ny utmaning, och detta blir min sista som Diva för Marianne Design Divas challenge blogg tyvärr. Men ibland måste man välja och jag har verkligen trivts i detta underbara gäng av inspirerande tjejer och önskar den lycka till.
Men jag kommer fortsätta skapa med mina älskade Marianne Design produkter och jag kommer fortfarande vara kvar i världsteamet hos Marianne Design :)
Men nu till den nya utmaningen - Fritt skapande så länge det finns vårkänslor med ;)

Then it was time for a new challenge, and this will be my last as a Diva  in Marianne Design Divas Challenge blog team unfortunately. But sometimes you have to choose and I have really enjoyed staying in this wonderful bunch of inspiring girls and wish it every success and joy.
But I will continue to create with my beloved Marianne Design products and I will still be in the world team with Marianne Design :)
But now to the new challenge - Creating freely as long as the spring feeling with ;) 

Anything with a spring feel

Sponsrad av /Sponsored by

 Cuddly Buddly

with this amazing prize :D


Och andra priset kommer från Marianne själv och innehåller dessa gobitar.
And the second prize is this lot from Marianne...



Och för mig innebär våren en början på något nytt (hm... jo vilket för mig betyder början på nya projekt i hus och trädgård ha ha ha )
Dessa produkter har jag använt:


And for me, the spring is a new beginning (hm. .. well which for me means the beginning of new projects in the house and garden ha ha ha)
These products I have used: 






Motivet kommer från Kenny K och papprena är från Pysselmakarna.
The motif comes from Kenny K and the papers are from the Craft Makers. 

Så hoppa in till Marianne Design Divas blogg och var med du också!

So jump in to Marianne Design Divas blog and join in the fun! 


Kram / Hugs 

6 kommentarer:

Outi sa...

Superläckert! Hade ingen aning om att det gick att klämma in så många die-cuts på ett enda kort:)
Kramar Outi

Kreativa Kakan sa...

Supersnyggt! Kram

Carina sa...

Läckert och snyggt!!
Kramisar och Trevlig Helg

Marita Johansson sa...

Såå himlans läckert.

Trevlig helg

Zima sa...

Jättesnyggt med det där coola motivet och bakgrunden! Kan se dig framför mig likt en handygirl i trädgården med ditt ljusa hår flygandes i vinden ;)
Och det lilla kuvertet och fjärilen är supersöta!!!

Zima sa...

Just ja... du undrade om jag hade en mall till verktygsväskan. Jag har skrivit ut verktygsväskan i Cameon, mallen finns i Silhouette shopen. Superenkelt!
Kram Maria