fredag 9 mars 2012

Svensk Scrapbookings Mässa och träff mars 2012 - del 1

I helgen var jag med på Svensk Scrapbookings Mässa och träff  i Karlstad och gissa om det var kul?!!!!
De hade gjort ett hästjobb med att få till en välorganiserad mässa med 15 butiken. Kan ju säga att plånboken var ekande tom när jag kom hem... 
Jätteroligt att även Phunny Faces var med och jag fick chansen att träffa Anita och Fredrik igen, två helt fantastiska människor. Men de vart ganska förvånade över hur mycket saker man har med sig på en träff ha ha ha...

This weekend I was with the Swedish Scrapbookings fair and conference in Karlstad and guess if it was fun!!
They had done a huge job to get into a well organized show with 15 stores. Can say that the wallet was echoing empty when I got home ...
Thanks to everybody that even Phunny Faces was with and I got the chance to meet Anita and Frederick again, two very great people. But they where quite surprised at how much stuff I carry with me on a event ha ha ha ...

Och träffen var minst lika bra ordnad, vi var ca 75 deltagare som satt och pysslade i helgen i varierande åldrar. Och trotts mååånga shoppingrundor så fick jag lite gjort och idag tänkte jag börja med att visa den layout jag gjorde på lördagen och facktiskt vann med!!! Hur häftigt är inte det? Jag som i första hand ser mig som en kortmakare ha ha ha. Tacka alla snälla, goa som röstade på den. 

And the hit was as good parent, we were about 75 participants who sat and joined in for this weekend of varying ages. And entrusted maaany... shopping trip, I got a little done, and today I intend to begin by showing the layout I did on Saturday and won with! How cool is that? 
I primarily see myself as a cardmaker ha ha ha. Thanking all the nice, wonderful people who voted for it.


Fotot är på min bror och hans lilla familj.
The photo is on my little brother and his family.





Har använt mig av dekorationer från Tim Holtz och Prima, ostduk, papper från Maja Design som vi fick i goodybagen och lekt med stygnstämpeln från We are Memory Keepers.

Have used the decorations from Tim Holtz and Prima, cheesecloth, paper by Maja Design as we got in the goodybag and played with stitches stamp from We Are Memory Keepers.

Och i morgon är det dags för nästa träff - Linköpings Scrappen. Så i helgen hittar ni mig på John Bauerskolan bland 3D kuddar, pappersbitar och massa härliga scrappande vänner...

And tomorrow it's time for the next event - Linköping Scrappen. So this weekend you'll find me at John Bauer School among 3D pads, paper and lots of wonderful scrappy friends ...

Kram / Hugs


2 kommentarer:

Marie sa...

Grattis till vinsten. Inte konstigt att du vann, layouten är jättefin.
Ha en bra morgondag, låter roligt.
Kram!

Sandra sa...

Underbar LO!
Tänk om man kunde göra så fina "grejer" ! :)

Ha en härlig helg!