torsdag 12 april 2012

Art journeling? Scrappiz CC - More is more...

Hej på er. Även jag blev nyfiken på artjourneling så här kommer mitt första försök :)
Stämplarna kommer från Tim Holtz och temat är Balans i vardagen.
Jag har även använt mängder med olika mister.
Deltar med denna i Scrappiz CC utmaning "more is more"

Hi all. I too was curious on artjourneling so here are my first attempt :)
The stamps are from Tim Holtz and the topic is balanced life.
I've also used lots of different mister.
Involved with this in scrappiz CC challenge "more is more"


Och jag måste säga att detta var ruskigt roligt så jag lär nog inte ha några problem med att fylla min lilla bok :)
Har ju även köpt ett av Dylusions stämpelpaket så dessa måste ju testas, hoppas kunna köpa fler :)

And I must say that this was very funny, so I'll probably have no trouble filling my little book :)
 Even bought one of Dylusions stamp packets so they have to be tested, hoping to buy more :)

Kram / Hugs


Inga kommentarer: