tisdag 17 april 2012

Artjourneling utmaning hos Scrapgalen

Hittade en rolig utmaning hos Scrapgalen där de utmanar oss att testa artjourneling och det är ju något jag nyligen börjat upptäcka. Och ibland innan jag börjar scrappa "värmejag upp" med att kladda i min konstdagbok ;)
Så denna gång utgick jag från en textstämpel från Tim Holtz där texten lyder lätt översatt...
"Du ska veta i ditt hjärta att du alltid är större än något som kan hända dig" 
Sen har jag skrivit händelser i löven...
Jag har kommit på att mina sidor ofta blir väldigt personliga, precis som att skriva dagbok...

Found a fun challenge of Scrapgalen where they challenge us to test art journeling and that's something I have recently begun to discover. And sometimes, before I start to scrap I "warm upwith mess in my art journal ;)
So this time I started with a text stamp from Tim Holtz where the text reads ...
"Always know in your heart that you are far bigger than anything that can happen to you"
Then I have written things like that in the leaves ...
I have come to my pages often get very personal, just like writing a diary ...




Kram / Hugs


2 kommentarer:

Stephi sa...

denna såg jag på scrapgalen...himla läckra färger och upplägg.

Anonym sa...

Supersnygg !