söndag 22 april 2012

ScrapPerras träff

I går, lördag var jag på ScrapPerras träff i Järfälla och det var jättemysigt! Träffade ett helt gäng härliga människor och surrade om Copic målning, Inca gold, K-designs nya och kommande papper och bordsytor ;) vi ses i höst Fia he he he....
Och lite shopping blev det ju också och jag fick äntligen tag på fler färger av Incagold men inte är jag nöjd för det, nej jag vill ju ha dem allihop! Ha ha ha...

Yesterday, Saturday, I was at ScrapPerras event in Järfälla and it was really nice! Met a whole bunch of wonderful people and buzzed about Copic painting, Inca Gold, K-designs new and upcoming papers and desk space ;) See you this fall Fia he he he ....
And a little shopping I managed too of course and I finally got hold of more colors of Inca gold but I'm happy for that, no, I do want them ALL! Ha ha ha ...


Men så fick jag även lite gjort och jag hade med mig ett lite utmaningar som jag hade förhoppning om att kombinera i mitt skapande och ett bidrag kommer här.
Och jag deltar med den här layouten i Scrapperikets bingoutmaning med raden ostduk, papperdekoration och färg/mist.

But then I also got a little done, and I had with me a little challenges that I had hoped to combine in my creative work and a contribution will be here.
I enter this layout in the Scrapperikets bingochallenge - with the line cheesklut, paperdekoration and pain/mist.




Och såååå glad jag blev när den vann röstningen och jag fick ett fantastiskt fint pris från Maja Design - 15 st av hennes nya, rykande färska papper! Helt otroligt duktiga pappersdesigners vi har här i Sverige!  Visst är det roligt?
Dessa ser jag fram emot att få skapa med....
Tack!

And sooo happy I was when it won the vote and I got a fantastic price from Maya Design - 15 pieces of her new, beautiful papers! And incredibly talented paper designers we have here in Sweden! How fantastic isn´t that?
These, I look forward to creating with ....

Thankyou! 


Nu hoppas jag bara att den här förkylningen ska lägga sig också snart men i väntan på det mina vänner..... God natt!

Now I only hope that this cold to fold too soon but in the meantime, my friends ..... Good night!

Kram / Hugs



5 kommentarer:

Stephi sa...

Grattis till vinsten!! Den e urläcker!!! Förstår att Du vann!

Anna sa...

Grattis!! Så snyggt!
Kramis

Anna sa...

Grattis!! Så snyggt!
Kramis

Marita Johansson sa...

GRATTIS till vinsten.
En kanonfin LO

Krya på dej
Kramis

unni's scrappeboble sa...

Aldeles nyyyyydelig med mange flotte detaljer .)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket