onsdag 23 maj 2012

Två layouter...

Tänk att jag ligger efter så långt som i början av mars med mitt bloggande för här kommer ytterligare två layouter som jag gjorde i Karlstad. Den översta layouten skulle vara med någon form av ram så jag gjorde samma variant som jag brukar göra till mina bokkort.

Imagine that I lag behind as far as the beginning of March with my blogging because here comes another two layouts that I did in Karlstad. The top layout would be some kind of framework, so I did the same version that I usually make to my bookcards.



Och så ytterligare en lo på busungen Alvin från vårat besök på modellfabriken.

And so yet another LO on Alvin from our visit to the modelfactory.



Kram / Hugs



2 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Underbara LO:s båda två och du har verkligen satt din egen prägel på dem med lite annorlunda detaljer! Härligt med ramen på den översta LO:n och den blå-röda färgkombon på den nedersta är verkligen en fröjd för ögat!

Ha en härlig dag!

Kram

Lorraine A sa...

Gorgeous LO's :-)

thanks for entering the Simon Says Stamp DT call and Good Luck :-)

luv
Lols x x x