tisdag 24 juli 2012

GDT Scrapperra

Jösses vad jag ligger efter med mitt bloggande, här kommer några alster jag har gjort till Scrapperra där jag fått äran att gäst under tre månader.
Först gjorde jag en layout och för att se fler bilder och läsa mer, besök ScrapPerras blog HÄR!

Man, did I got behind with my blogging, here are some works I've done for Scrapperra where I had the honor of beeing guestdesigner for three months.
First, I made a layout and to see more pictures and read more, visit ScrapPerras blog HERE!



Och fredagen den 13:de juli visade jag den här altrade burken. För att läsa mer och se fler bilder hoppar du över till ScrapPerras blogg HÄR!

And on Friday the 13th of July, I showed this altrade jar. To read more and see more pictures, jump on to ScrapPerras blog HERE!


Kram / Hugs




2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Två uuuunderbara alster

Kraaaaaam

Stephi sa...

vilket ögongodis!