torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag med Steampunk Light

Äntligen har jag fått sätta igång med skapandet med de nya papprena och stämplarna från K-designs.
Här använder jag Steampunk Light - Together tillsammans med den nya stämpeln Min kärlek och en cool Kenny K brutta... Tyvärr var inte kameran och jag särskillt sams denna kväll, se om jag kan byta ut fotot mot ett bättre ikväll...


Finally I got to start create with the new papers and stamps from K-designs (me)
I use Steampunk Light - Together with the new stamp My love for you and a cool Kenny K girl ... Unfortunately the camera and I didn´t get along tonight, see if I can replace the photo with one better tonight ...





Och jag tycker sååå mycket om att med dessa papper blir det snyggt även på insidan utan några större ansträngningar ;)

And I really love that these papers will be neat on the inside without much effort ;)


Med detta kort deltar jag i Kenny K:s utmaning To the one I love och 

With this card i enter the challenge To the one I love at Kenny K and

Önskar er en underbar alla hjärtans dag!
Wish you a fantastic valentines day!

Kram / Hugs 


4 kommentarer:

knitmachinequeen (KMQ) sa...

Thanks for joining us this week at Kenny K's Krafty Krew challenges. I do hope to see you again next soon.

scrapparewa sa...

WOW!!! Så himla snyggt!!!...dreglar.....o njuter.... :) Jag älskar dessa härliga stämplar!!!
Ha en bra dag!
Kram!

Tammy (LaDiva) sa...

OMG! Spectacular!!!!!!!!!! Thanks so much for playing with us at Kenny K’s Krafty Krews *To the one I love* challenge !

Tammy, KKKK DT from Créations LaDiva :) xx

Kreativelena sa...

Herlig kort, og herlig motiv.. Og et slikt tekst stempel skulle jeg gjerne ha hatt :-)