torsdag 21 februari 2013

Kort med MD

Har gjort ett vårigt kort med papper, stämplar, band och dies från Marianne Designs
Papprena  heter Beautiful Butterflies A5 Paper Bloc PK9089 och som text på kortet har jag använt en bit band, Spring Ribbon JU0879 som jag gjort vimpel av.
 
 
Träsoffan är en die som heter Garden Bench Wood LR0259 och den snirkliga blomrankan heter Tinys Flowers 2 LR0249. På fjärilarna har jag lagt sticklers glitter för att lyfta upp dem lite.

 
Motivet har jag färglagt med Copic. Och hon heter Snoesje Birthday Clearstamp HM9451.

 
I helgen ska jag på scrapkurs i Stockholm för Finnabars och det har jag sett fram emot länge. :)
Önskar er en god fortsättning på veckan.
 
Kram / Hugs
 

2 kommentarer:

Veronica sa...

Ett mysig kort som får mig att tänka på våren..
Ha en bra dag
Veronica

Marita Johansson sa...

Åhhh ett sånt härligt vårligt kort

Kraaaaaam