tisdag 12 mars 2013

Karlstad - Layout

Hej, här kommer en layout jag gjorde i Karlstad.
Den är till mina kära vänner som gifte sig förra sommaren.
 
Utmaningen gick ut på att bara använda saker på S och T.
Enda undantagen var Cardstock, mönstrat papper och foto.
Så jag har dekorerat med stämplar, sprayat, spets, tejp, swirls, sidenband, stansat och stickers...
 
Hi, here is a layout I did in Karlstad.
This is for my dear friends who got married last summer.

The challenge was to use only things on S and T.
The only exceptions were Cardstock, patterned paper and photo.
And the words in swedish is right ;)
So I have decorated with stamps, spray-paint, lace, tape, swirls, silkribbon, punched and stickers ...
 

 
Och då vi inte fick använda blommor så gjorde jag egna av spets och stickers...
 
And then we could not use flowers I did my own with lace and stickers ...

 
Jag stansade ut med en die från Marianne Designs som jag lade sticklers på.
 
I punched out with a die from Marianne Design that I put on the sticklers.



 
Papperna kommer från K-designs likaså stämpeln jag har använt på bakgrunden.
 
The papers are from K-designs as well as the stamp I used on the background.
 
Kram / Hugs
 

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!
Vilken alldeles underbar LO du gjort åt dom!! Älskar ju verkligen dina papper =) Det gjorde sig ursnyggt på denna LO, gillar även skarpt dina rivna kanter och att de kikar fram lite vitt där = supersnyggt!!
Kram Iffa

Papermum`s sa...

Tack för en härlig scraphelg i Karlstad!
Du är en sann inspiration!!!!
....'your the light, your the inspiration'..... Tralalalalaaa
Kram!

Sara och Mr T sa...

Såg artikeln i Corren och blev ju tvungen att kika in.
Vilka grejer du gör, superfina!! :)